Finansör, belli sektörlerden ihtiyacınız olan mal ve hizmetleri satın almanızı sağlayan özel bir banka kartıdır. Finansör kartınıza tanımlanan finansman limitini, son geçerlilik tarihine kadar ihtiyaçlarınız için kullanabilirsiniz.

Kartınızın kâr oranını ve taksit sayısını başvurunuz sırasında banka ile belirleyerek ödemelerinizi sizin için en uygun koşullarda yapabilirsiniz.

Finansör başvurusu için "DESTEK" yazıp bir boşluk bırakarak "TC Kimlik Numaranızla" birlikte 2310'a SMS gönderebilir ya da size en yakın Türkiye Finans şubesine uğrayarak işlemlerinizi başlatabilirsiniz.

SMS ile yaptığınız başvurularda başvuru sonucunuzu aynı gün, Türkiye Finans şubelerinden yaptığınız başvurularda ise ilgili tüm belgelerin şubemize teslim edilmesinden sonra 1 iş günü içerisinde öğrenebilirsiniz.

Kartınızın çalınması ya da kaybolması durumunda en kısa sürede 0850 222 22 44 numaralı Müşteri İletişim Merkezimizi aramalı ve kayıp/çalıntı başvurusunda bulunmalısınız.

Yeni kartınızı şubenizden teslim alabilirsiniz.

Finansör limitiniz belirli bir süre için tanımlanır. Limitinizin geçerlilik süresi sona erdiği zaman yeni Finansör başvurusu yapmanız gerekir.

İlgili döneme ait hesap özetiniz hesap kesim tarihinde tercihinize göre basılı olarak posta yoluyla veya elektronik posta aracılığıyla ve SMS olarak tarafınıza gönderilir.

Hesap özeti bilgilerinizi Türkiye Finans İnternet Şubesi ve bütün Türkiye Finans şubelerinden de öğrenebilirsiniz.

Dönem içinde gerçekleştirdiğiniz harcamaların taksitlendirilebilmesi için harcama toplamınızın belirli bir tutarın üzerinde olması gerekir.

Harcama toplamınızın minimum taksitlendirme tutarının altında kalması durumunda harcamalar peşin işlem olarak hesap özetinize yansıtılır.

Harcamalarınızın bölünebileceği taksit sayısı başvurunuz sırasında belirlenir.

Hesap kesim tarihine kadar Finansör ana tahsilat hesabından tahsil edilen tutarları Finansörünüzün bağlı bulunduğu şubeden iptal edebilirsiniz.

İptal işleminin gerçekleşmesi için Finansör ödemelerinizde gecikme olmaması gerekir.